RSS feed

*Een land zonder krant is als een egel zonder stekels*

Geplaatst op

fotoJe moet er niet aan denken: op de vroege zaterdag met je computer op schoot in het hoekje van de bank met prikkende vierkante rooddoorlopen ogen.

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Maar de krant lijkt ook niet alles………

    Beantwoorden
  2. Wat dacht je van een krant zonder land!

    Beantwoorden
  3. Niet alles maar wel veel..gisteren een zaterdagkrant gekocht voor één artikel. (Over een vrouw die haar eigen begrafenis (gaat binnen nu en hooguit twee maanden gebeuren)inclusief de rouwkaart en de plaats waar ze opgebaard gaat liggen (haar tuinhuisje is al ingericht als aula met dramatische gordijnen en een grote mand waar ze in gaat liggen)helemaal heeft geregeld.
    De rest van de dikke krant komt later wel. Moet even bijkomen van dit artikel van een overigens oude bekende van me. En inderdaad, zou ik dit bericht op een digitale krant hebben gelezen, zou het me misschien minder hebben geraakt. Een krant ‘voel’je meer.
    Overigens, alle hulde voor je log over je ode aan de schrijver. Ondanks digitaliteit kwaliteit en het sprak me aan!
    Liefs, Marijke

    Beantwoorden
  4. Wat een foto:>))))))))
    Die Annet!

    Beantwoorden
  5. Ik mis de lachfransjes zoals Marlis of die maffe Zwollywood. Het kan de afstand toch niet zijn.
    Moest even nadenken Cor, valt soms niet mee:>)
    Ja krantenletters voel je meer. Maar computerwoorden blijven je ook lang bij. Soms dan.
    Was dat het Dagblad van het Noorden? Ik koop hem weleens maar het is zo vaak teleurstellend. Soms ook niet. Heb een innige behoefte aan malligheid gemixed met het poëtische.
    Dank voor je reactie. Liefs van mij.

    Beantwoorden
  6. Ik ben niet weg hoor, ik ben gewoon hier en had vandaag echt geen tijd voor de krant! … hoewel, hij kwam nog van pas bij het overpotten van sommig spul :-))

    Beantwoorden
  7. Ha!
    Lijktie niet een beetje op Jos? Geintje:>)))))

    Beantwoorden
  8. Ik krijg gratis twee weken lang een regionale krant in de bus.
    Op zich staat er boeiende informatie in, niet alleen ellende, maar ik kom niet aan lezen toe.
    Een krant van papier en inkst bedient meer zintuigen dan de virtuele krant.
    Denk aan het ritselen van het papier, de geur van drukinkt én hij kan na het lezen onderin het konijnenhok en dat zie ik me met mijn computer nog niet doen!

    Beantwoorden
  9. Daar kan ik mij helemaal bij aansluiten Indi, het geeft toch meerder dimensies. Ik zou de zwarte vingertjes niet kunnen missen ūüėČ

    Beantwoorden
  10. Dank voor de reacties.
    Ik vind het ook hoor. Het zou wel armoedig worden zonder krant. Helemaal als je zo afgelegen woont……….en je wilt toch hoedjes blijven vouwen.

    Beantwoorden

Geef een reactie

