RSS Feed

~~De kracht van liefde en aandacht~~

Geplaatst op

In een mandje vond ik nog wat goed bewaarde kaarten. Ik bewaar dingen vaak zo goed dat ik ze in vele gevallen niet meer terug kan vinden. Het is niet veilig om met mij langs kaarten te lopen. Kaartenmolens zijn onweerstaanbaar. Er is altjd wel een geldstuk ergens zodat je er minstens één kunt kopen

Zo heb ik al menig kaartje op de kop getikt in de loop der jaren. Ik kijk ook achterop wie de kunstenaar is. En nu met Google kun je de kunstenaar of maker intikken en hoppa je krijgt in de meeste gevallen informatie. Heerlijk! Deze poezenkaart van Fran Evans vond ik terug. De andere kaartafbeeldingen zijn ook van haar. De kunstwerkjes laat ik altijd een tijd in de kamer staan tot ze vervelen of het wordt gewoon tijd voor iets anders. Een hoop plezier voor weinig geld.

Ik heb ook iets met zeepjes. Van die handgemaakte met lavendelplukjes erin of vlokjes kaneel.

Alleen passen die moeilijk in een kaartenstandaard. Jammer ook dat de geur verdwijnt na een tijd. Maar dan hebben we altijd nog een staafje wierook. Ik heb toen een bundel gekocht voor de inkoopsprijs. Ook esoterische oliën. En ze helpen………..daar zorgen de fijnstoffelijke bloemengeestjes voor.

Gisteren opmerkelijke resultaten geboekt bij de hond. Ze was een paar dagen niet in orde. Heb haar behandeld met Rescue. Ook een verlept bosje gekregen longkruid kreeg Rescue. Het kruid stond na een dag en een nacht rechtop! En Tjara is duidelijk opgefleurd.

Het leven is eigenlijk zo eenvoudig.

Besprenkel het leven met aandacht en verstuif liefdesdruppels en je ziet het resultaat vaak snel en soms moet je zoeken.

‘Vrouwen zijn vaten vol liefde’, zei Simon Vinkenoog eens.

Heerlijk als mannen dat kunnen zeggen.

‘To bee or not to bee’

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Fijn dat alles al weer een beetje opgefleurd is !! Wat een goed tip, om rescue te gebruiken. Moet ik ook maar eens in huis halen.
    Prachtig die kaarten !! Daar kan ik ook intens van genieten.
    Zeepjes zijn ook niet te versmaden, vooral de zelfgemaakte niet, die zien er altijd zo mooi uit.
    Een heel fijn weekend en geniet van het zonnetje !!!

    liefs

    Beantwoorden
  2. Tegenwoordig deel ik ook nogal eens rescue uit en reken maar dat het werkt!

    Een kaartentic heb ik ook!!! 😀
    Het wordt tijd dat ik er eens een paar ga versturen, want inmiddels worden het wat veel!

    Jarenlang heb ik een handgemaakt zeepje bewaard met oatmeal en elderflower, tot er geen vleugje geur meer aan hing.
    Allemaal meegenomen door de elfen!

    liefs Indi

    Beantwoorden
  3. Moon:>) Indi je mag een kaart sturen naar Annet Lemaire, Bonnerveen 53, 9511 PM Gieterveen:>)

    Beantwoorden
  4. Een log naar mijn hart!
    Het is zo belangrijk om liefdevol te zijn naar anderen toe. Ik ben er echt van overtuigd dat dat te weinig wordt gedaan. Net als iemand liefdevol en zonder verdere bijbedoelingen aanraken.

    Een liefdevolle aanraking is voor jou
    Hydrangea

    Beantwoorden
  5. wat is resque?

    ik ben van plan dit jaar heeel veeel kruidencadeautjes te maken! 🙂

    Beantwoorden
  6. Bzzzz, bee, bee, mooimooi stukje tekst
    Een groetje
    InnoXia

    Beantwoorden
  7. Marlis: Rescue haal je gewoon bij de drogist. Het is een samenstelling van bepaalde planten die een sterke uitwerking hebben en zeer goed te gebruiken na een inslag in je leven of als je totaal van de kaart bent. Werkt meteen bij dieren en kinderen.

    Dank voor de reacties.

    Beantwoorden
  8. b.v. na het eten van per ongeluk een spaanse peper:>)

    Beantwoorden

Geef een reactie

