RSS feed

*Broodje aap is dus echt waar. Ik wil me uit laten schrijven uit het monstersoort mens!*

Geplaatst op

fotoDepressie: oorzaken: de mens eet een miljard kilo bushmeat per jaar zoals onze broertjes de goedmoedige gorilla en de intelligente chimpansee (hoe is dit in Godsnaam mogelijk!) alweer vertrekt een vriendin uit de buurt mijn lieve lieve hond heeft wat maar wat is het? de prijzen in de winkels zijn toch gestegen het klimaat klopt niet het is hier ontzettend droog in Tjechië e.o. is het waanzinnig nat Kenia verdroogt de krant gaat verdwijnen ik mis een programma als Service Salon of de Vijfuurshow en Koffietijd de waanzinnige motormaaiers komen weer zinloos grommend uit de schuur Alles is zo liefdeloos en de mens leeft zo ONBEWUST!

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Hallo Annet, ik voel met je mee, maar er komt steeds meer boven en heel veel rotzooi.Onder anderen juist door internet. Afschuwelijke verhalen. Het leidt tot bewustzijn zodat de mens liefdevol kan worden. Dus hou ’t nog een tijdje vol.

    Beantwoorden
  2. De mensheid is los!
    De multimedia gooien alle ellende over ons uit, daarbij worden alle positieve dingen over het hoofd gezien.
    Geloof me, die zijn er nog steeds.
    Ik ben het geheel met Lidy eens; bij steeds meer mensen treedt er een bewustzijn op.
    Beter laat dan nooit.
    In jou rijtje programma’s mis ik Kreatief met Kurk!
    liefs Indi

    Beantwoorden
  3. Dank alvast. De wolk is al wat dunner aan het worden om me heen. Je hebt gelijk Lidy. Maar er gaat wel heel veel lijden aan vooraf voor de grote omwenteling pffffffffffffft.
    Indi: ja inderdaad Kreatief met Kurk. Maar ik bedoel ook wat gewoon zo’n liflafprogramma met luchtige info. Over Sylvia de Leur dan was ik wat voorbereid. Of een zanger die centraal staat of zangeres, acteur enz.
    Dank jullie wel!

    Beantwoorden
  4. annet,een beetje opgewekter zijn!! het wordt voorjaar!!!Dat krijg je voor niets en kun je van genieten zoveel je wil.Ga heerlijk naast je stookhok van de zon genieten en kijk wat er allemal opkomt en vliegt in de tuin.Groet ma-rijke

    Beantwoorden
  5. Hoi Annet, ja meis het is wat, bij ons zijn de motorzagen ook al weer driftig te keer gegaan en als ik dan de kleine blaadjes zie aan de verminkte struiken en bomen, dan denk ik, lange neus, we overleven het lekker toch, we gaan door de pijn heen en zorgen dat we er weer bovenop komen.
    Lieverd, nog even en dan staat alles weer prachtig in het blad en er zullen altijd ongevoelige mensen zijn, maar gelukkig durven ook steeds meer mensen voor hun gevoel uit te komen en tegengas te geven. Er is nog hoop voor de wereld.
    liefs

    Beantwoorden
  6. D’r valt ook nog een hoop lol te beleven hoor, als je het maar wilt zien… Vandaag depressie, morgen schijnt ineens de zon en ziet alles er weer heel anders uit (alhoewel bij ons de hele biologiesectie kwaad was over het mogelijk uitsterven van de bonobo binnen tien jaar door dat eten van bushmeat). Was net nog even bij Marlis in de hut. Zit je weer over me te roddelen ! Zie je nu dat ik ook op broodje aap afkom ? Heb je al op mijn http://www.volkskrantblog.nl/bericht/16805 gekeken ? Doen hoor !

    Beantwoorden
  7. Heb je een mail gestuurd Rami. Roddelen doe ik naait. Wel rodelen. In het hutje van Marlis kan ik haast niet komen. Is een lange digireis van bijna tien minuten. Helaas!
    Smiley

    Beantwoorden
  8. Ik had je al geantwoord op die mail hoor ????

    Beantwoorden

Geef een reactie

