RSS Feed

*Mensenplaag teistert aarde*

Geplaatst op

fotoNiet de sprinkhaan, niet de rat, niet de vos, niet de buizerd (hoe kleinzielig gedacht) verwoest alle ecosystemen op deze planeet! Waardoor het met de natuur in harmonie levende dier en natuurlijk ook de mens het onderspit zal delven. Wanneer zien we dat e i n d e l ij k nu eens in? Stop met zaaien van mensjes! Het is een egoïstische daad naar de aarde en het kind toe omdat het te snel veranderde klimaat uiteindelijk ook onszelf treft. Kijk dan eens goed om je heen!! Geschreven uit liefde om alles wat leeft. Annet ©

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Jos Goedmakers

    Bestel jij 10 kg condooms voor me?…:-)))
    PS: zonder gaatjes.

    Beantwoorden
  2. BRAVO!!!!!!!!!! Mooi die tsunami!!!!

    Beantwoorden
  3. Uiteindelijk zal de mensheid zichzelf wel uitroeien als we op deze voet verdergaan.
    En stoppen met mensjes zaaien…..ik weet niet of dat de oplossing is….
    Wat als je nu nét dat ene mensje zaait dat de wereld zal redden?
    Blijf hopen!
    maak er een glorieuze dag van!
    liefs Indi

    Beantwoorden
  4. Nou Jos zullen we maar ons innerlijk condoompje gebruiken? Als je begrijpt wat ik bedoel.

    Beantwoorden
  5. Indi@ juist daarom, deze kant moeten we toch niet verstoppen. Ik aai de aarde zoals jij en velen met ons maar wat doe je tegen de hebzucht? Er gebeurt erg veel waarover de media ons niet inlichten om ons niet te verontrusten, denk ik. Bij mij werkt dat averechts. Juist door dit aan te kaarten kun je nog wat doen. Maar bijna iedereen steekt z’n kop in de grond. In de grond van deze prachtige aarde.

    Beantwoorden
  6. Heb ik in Arbeidsgeus een medestander? Hoera dan!

    Beantwoorden
  7. Helemaal waar, maar ik ben toch blij met dat mensje dat ik gezaaid heb.

    Beantwoorden
  8. Therataal: ja maar dat zijn we met onze miljarden moppies. Daar zit hem nou net de kneep.

    Beantwoorden
  9. Kop in het zand:>)

    Beantwoorden
  10. Nou nee hoor, kop eerder boven het gras uit!
    Ik denk dat de oplossing van het probleem niet is om dit desastreuze, allesverslindende monster uit te roeien. Misschien een aantal van hen…. Maar niet mijn "moppie", want hij gaat de wereld redden. Hij is als het ware een Supermoppie!

    Beantwoorden
  11. Therataal is Indi? Maar er zijn altijd uitzonderingen. Ik wacht nog steeds op de Messiah die schijnt ergens op te staan. Hoewel ik steeds denk dat het Oprah is. Een vrouw met een gouden randje en een waterman/vrouw.
    Hoop toch dat je m’n liefdesoproep breed ziet.

    Beantwoorden

Geef een reactie

