RSS feed

*Een lentemoment*

Geplaatst op

fotoWas even bij mijn vriendin die ik Roos noem. Het is een bloemenvrouw en we gaan ‘aan de klaag’. Maar we zijn ook van ‘anti-klaag’ en’ hoppa accepteren maar’. De wolken wijken even en laten de zon door. We lopen naar achteren. Ze heeft nog wat ruccola voor me en peterselie. Dan zien we de lammetjes en ezels. De ruige sterke woestijnwezens met hun erbarmelijk geluid en de uitgelaten wolletjes er omheen. De ramlammeren houdt ze en verkoopt ze als waakhond. Alles wordt geregistreerd op papier. Ze houdt na-inspectie of de dieren niet onderhands verkocht worden. Als ze merkt dat ze belataveld wordt, berg je dan maar. Daarna gaan we weer naar binnen en krijg ik ogenthee (goed voor computerogen) met een bokkepootje. Ik kan er weer even tegen!

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. ik ook na zo’n foto

    Beantwoorden
  2. Tussen de regels door, lees ik;
    Lentemoment = Geluksmoment.
    Dat er maar vele mogen volgen!

    Beantwoorden

Geef een reactie

