RSS Feed

*Wat staat er voor de deur?*

Geplaatst op

fotoDe grijze plaag!

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Annet vertel eens iets meer over dit wonder?

    Beantwoorden
  2. De grijze plaag?
    Ach welnee, dat is Wiebe.
    Wiebe van ’t Land.
    Die komt op het Drentse platteland de dierenliefde opmeten.
    Is hij nog niet eerder aan je deur geweest?
    Daar snap ik niks van.
    Je hebt hem toch wel binnengelaten he?
    Wel doen hoor, het is een schat van een man.
    Je moet hem alleen geen borrel geven.
    Daar kan kan hij absoluut niet tegen!

    Beantwoorden
  3. Annet, is hij nog vrij?

    Beantwoorden
  4. Euh, mmmmm, ja ze zeggen steeds dat de grijze plaag eraan komt of voor de deur staat. Dat Wiebe op de stoep staat is toch veel leuker!
    De Wieben komen eraan! Als hij maar niet struikelt als 55-plusser:>)

    Beantwoorden
  5. Nou ik zie hem wel zitten Zilvertje. Je mag hem wel lenen:>)

    Beantwoorden
  6. De verwondering komt eraan Zwolly:>)

    Beantwoorden
  7. Laat ’m maar binnen

    Beantwoorden
  8. jacob hesseling

    doe je wel rustig met die grijze plaag achterop de bezem!

    Beantwoorden
  9. Hallo,
    Even en plak bericht.
    Ik weet dat niet iedereen dit leuk vindt, maar door tijd gebrek is het even niet anders.
    Het hele verhaal staat op de site van me zelf te lezen, maar na een tijd van knokken doorzetten enz. is het me toch gelukt.
    Van af morgen ga ik een opleiding volgen om een computer nerd te worden.
    Ik kom zo nu en dan nog je log binnen vallen, maar ik vind zelf dat dit nu voor mij even voorgaat, vooral nu ik weer in een fase ben terecht gekomen om mijn leven weer een nieuwe impuls te geven.
    Hou je taai en geniet van de kleine dingen van het leven.
    Lieve groetjes Palmira

    Beantwoorden
  10. Hi,hi, Jacob.

    Beantwoorden

Geef een reactie

