RSS feed

*Alles verandert maar ik niet*

Geplaatst op

fotofoto: de tuin gisteren De klok een uur vooruit betekent bij mij dat als ik net gewend ben aan de zomertijd we de winteritjd weer ingaan. Vanmorgen in de herfst opgestaan en een paar uur later de zomer ingelopen. Het is alles of niets. Liever alles dan niets. Een beetje is al voldoende. p.s. zie ik toch nog een foto van die weerzinwekkende zeehondenjacht!

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Om met de lente te beginnen.
    Ze is er.
    In de zachtheid van de wind.
    In de volheid van de geuren.
    In de belofte van de kleuren.
    De zeehonden.
    De petitie voor de canadese regering heb ik – natuurlijk – getekend.
    Wat zou ik meer kunnen doen?
    De beelden bespaar ik mezelf ook liever.
    Om dat mijn geestesoog ze nooit meer kwijtraakt.

    Beantwoorden
  2. Mooi overdacht Indi.
    Dag lief kreeftje.

    Beantwoorden
  3. Ja….ik zag ook hoe ze die zeehonden doodknuppelden, de smeerlappen. Kijk je straks even bij mijn dode vogeltje…….helemaal dood vanaf vorig jaar.

    Beantwoorden
  4. Het is verschrikkelijk dat doodknuppelen en dat alleen maar omdat een of andere troela zo nodig een bontjas aan moet. Nepbont is ook mooi hoor !!!! Ik hoop dat er vlug iets gebeurt om deze verschrikking te stoppen.
    Vanmorgen ging het uit bed komen niet zo makkelijk als anders. Ik had dat extra uur echt nodig, mag ik het terug hebben ????
    liefs
    Danahttp://dorpsheks.web-log.nl

    Beantwoorden

Geef een reactie

