RSS Feed

*Mijn broer Louis Lemaire is een goed mens!*

Geplaatst op

fotofoto: Hier nog samen in Hilversum: mijn broer en ik Zoals mijn broer op Google beschreven staat door ene Sudesh grenst aan alle regels van dat bijna vergeten woord: fatsoen. Laat ik dat woord maar hier gebruiken. Vroeger werden mensen die pijnlijk getroffen werden door ‘losbandige’ figuren ‘fatsoenrakkers’ genoemd. Nou van mij mogen ze weer opstaan. Even later vind je een stuk waarin Gerard Cox zijn gal spuuwt over hem en dat gaat ook alle spuigaten te buiten. Je zet jezelf nog het meest voor gek. Uit ervaring weet ik dat je de meest afschuwelijke dingen zegt wanneer je verdrietig en teleurgesteld bent maar zeg dat dan ook! Maar goed ik was ook nog niet zo ver. (Hoop dat je dat begrijpt Syl mocht je dit lezen). Hoewel mijn broertje mij nog nooit opgezocht heeft in het ‘verre’ Drenthe en ik daar veel verdriet van heb gehad en nog heb vind ik het geen kijf hebben om zulke verschrikkelijke dingen op je log te zetten. Plaats een boksbal op zolder, huil uren in de keuken of neem een diazepammetje extra maar ga niet zo vreselijk te keer. Ik denk ook even aan de kinderen. Zij kunnen er niets aan doen dat ze geboren zijn. Mijn broer is dominant maar in wezen een lief iemand. Hij is een geboren leider van de veertiende januari. Op die dagen worden er geen fondantjes geboren. Ook de hardste steen kan breken. Je zet je af tegen diegenen met wie je het meest iets hebt. Ja toch zeker? Annet ©

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Daar heb je gelijk in; je zet je het meest af tegen datgene waar je je het meest in herkend, en waar je zelf ook al niet zo gelukkig mee was.
    Zoiets geloof ik.
    Heb je zin om mee te doen met Tikkertje? of Taggen zoals dat hier heet op het Vk-Blog?
    Zo ja? dan heb ik je bij deze Getikt!
    Liefs Alice, ik neem aan dat je begrijpt wat de bedoeling is?

    Beantwoorden
  2. Hoi Alice,
    Ja vind je niet? Fijn dat jij er ook zo over denkt.
    Wat moet ik doen voor dat ‘taggetje’?
    Liefs

    Beantwoorden
  3. Met modder gooien is zo gemakkelijk.
    Het is niet iedereen gegeven om nuances te voelen, laat staan te verwoorden!

    Beantwoorden
  4. Inbdigo…….als jij de broer Louis Lemaire bent dan is dit wel heel heel bot.
    Als je de broer niet bent, dan ben je zeker zo ZWART = indigo.Ook jij hebt dan niet begrepen wat Annet hier op haar log zet.
    Ze zegt toch………het gaat om voelsprieten, nou dan!

    Beantwoorden
  5. @ Zwollywood; je hebt mijn reactie niet begrepen.
    Mogelijk drukte ik mij niet duidelijk uit en ik meen wel degelijk te hebben begrepen wat Annet bedoelt.
    Wat ik probeerde te zeggen is dat mensen die andere mensen willens en wetens onderuit halen, zoals deze Sudesh kennelijk doet, bepaald niet hoog inschat.
    Ik vind dat onnodig kwetsend en wens dat niemand toe.

    Beantwoorden
  6. Zwol van jou goed bedoeld en van Indigo ook. Indigo is uit rozenhout gesneden:>)

    Beantwoorden
  7. Wat een schattige foto!
    Liefs, Zilvertje.

    Beantwoorden

Geef een reactie

