RSS Feed

*Maart roert met dikke staart*

Geplaatst op

fotoIn bos en duin in den en eik maart roert met vier staarten tegelijk Annet ©

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Dat is een hele goeie en wat een schatjes om te ziewn zo op een rijtje !!! Mijn poezen willen ook meeroeren
    ; )
    liefs
    Monique aka Dana

    Beantwoorden
  2. Maart is nog pril en
    april woet wat ie wil.

    Beantwoorden
  3. Hoe doe je dat toch altijd, die bewegende plaatjes lijken wel minitekenfilmpjes. Leuk hoor!

    Beantwoorden
  4. @ WilmaDeze animatie heb ik van Kattenstreken. Staat als link hier links. Maar we maken ook zelf plaatjes in beweging. Leuk om te doen, een oude kaart b.v. die al jaren stil stond komt ineens tot leven……….
    @Zwolleke, om de grilligheid van maart weer te geven roeren er veel staarten volgens ‘mijn’
    Ik moet je log nog steeds linken Dana! Op de andere sprieten. Doe, doe!

    Beantwoorden
  5. Doordat ik last had van een stalkende neef wordt er zowel op mijn blog op Blogse als op VK gemodereerd zodat de reacties niet direct zijn te zien. Zowat ’n ½ eeuw geleden woonde ik in de Lispleinbuurt, later in Hillegersberg, beiden grenzend aan Schiebroek waardoor ik ook dat deel kennen, de Ringvaart, de Peppelweg. Indien je meer reactie wilt hebben hoor ik dat graag van je, dank voor je aanbeveling.

    Beantwoorden

Geef een reactie

