RSS feed

*Eerlijk zullen we alles delen*

Geplaatst op

fotoMeevallertje gehad meneer Zalm? Eerlijk zullen we alles delen. Ik een beetje meer dan jij.

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. hahaha is dat Van Oekel? Wat een lollig kereltje (ik zal hem niet pikken hoor 🙂

    Beantwoorden
  2. jacob hesseling

    annet na zalm dansen wij gewoon verder , toch ?

    Beantwoorden
  3. Yeah……..lets twist again, hij doet het nog charmant ook.

    Beantwoorden
  4. Kijk hem dansen, als een kind zo blij.

    Beantwoorden
  5. Motek from Space

    mochtie willen dattie zò kon dansen….spartelen mottie….SPARTELEN !!!!! 🙂

    Beantwoorden
  6. Ha,ha, ik ben ook zo schuifgraag Marlis
    Eerst lekker eten bij M. boven en dan een dansje Jacob:>)
    Ja ik hoop dat zijn tijd komt Motec. Ik zal er van genieten sprak zij geniepig

    Beantwoorden
  7. Hij danst op hete kolen, omdat hij moet gaan delen!

    Beantwoorden
  8. VVDers? Een beetje meer dan een beetje meer…

    Beantwoorden

Geef een reactie

