RSS Feed

*(T)roos(t)*

Geplaatst op

danseres

In het zicht van een lichte lente

grommen en plonzen de kikkers

blaast een uil door een bomenrij

een uil met puntige oortjes

en een aaizacht verenpak

en net als ik denk ik ben voorgoed verloren

zweeft de maan in een mandje voorbij

Annet Lemaire ©

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. De maan liet zich niet zien alleen
    er vloog ineens een heks doorheen

    Beantwoorden
  2. lenteleuk gedicht!

    Beantwoorden
  3. Het maanstof zal zich vormen tot sneeuwkristallen en als grote dikke vlokken ter aarde vallen.
    Aldus de weerman.
    …en de kikkers sliepen verder en de uil blies nog wat warmte in haar verenpak.

    Beantwoorden
  4. Waarachtig mooi omschreven nachtelijke sfeerimpressie, ik groet U…

    Beantwoorden
  5. Allen gegroet op deez’ grijs maandagmorgen.
    We zullen de week zelf moeten inkleuren.
    In gedachte de vogels op deze mooie aardbol.
    Ik heb trek in de kleur: mauve om me in te verstoppen.

    Beantwoorden

Geef een reactie

