RSS feed

*Mag dit?*

Geplaatst op

foto    Twee vissen ontmoeten elkaar in de oceaan zegt de een "hai" antwoordt de ander geschrokken "waar".

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. van mij mag het :-)http://marlis.web-log.nl op de camping

    Beantwoorden
  2. Doet me denken aan dat rijmpje wat mijn broertje leerde over de haringschool:
    Een haringschool zwom in een net
    dat vissers hadden uitgezet
    Zwem daar niet in! riep meester Vin
    Want je gaat zó het zoutvat in
    Eén haringjochie deed het toch
    Hij zei brutaal: ‘en wat dan nog,
    Dat zoutvat is voor mij geen straf,
    Dan ben ik van die zwemschool af!
    Ook mooie kattenanimatie, Annet!
    groeten van W.

    Beantwoorden

Geef een reactie

