RSS Feed

**De Waterman**

Geplaatst op

Het is alweer een tijd Watermantijd. Als een lang lint lopen ze door mijn Tweelingenleven. Van mijn eerst lagereschool vriendinnetje tot mijn reisgenoot tot nu toe. Saai zijn ze niet en dat gekke aan hun karakter trekt me aan. Ondanks de onvoorstelbare moeilijke (lees negatieve) beschrijving van het karakter van de 26 januarigeborenen in het magistrale boek van musicus/astroloog Gary Goldschneider. Ik moet het helaas beamen. (Amen.) Alweer uit het boek *Astrologie* door Derek en Julia Parker:

Aljosja Karamazov: prototype van de Waterman – circa (ligt aan het jaar) 20 januari – 19 februari.

De Waterman heeft een knap, maar niet erg markant gezicht. Regelmatige trekken, levendige ogen, flinke neus en brede mond ?dit alles verleent hem iets edels. Echter, kaken en kin zijn vlezig en weinig positief. Aljosja, een van de hoofdfiguren uit de Gebroeders Karamazov van Dostojevski, is een typische Waterman. Hij heeft sterk ontwikkelde menselijke gevoelens, en een diep moreel besef. Het ontbreekt hem niet aan emoties, zoals bij Waterman het geval zou zijn, maar hij heeft bepaald de hervormende geest en hooghartige charme van het type.

‘Waterman mijn teken en talisman
Waterman ik hou van jou’

When the moon is in the second house
and Jupiter is lying with Mars
then peace will dying on earth
this is the morning of the age of Aquarius
Aquariusssssss, Aquariusssssssss

Harmony and understanding…….

Uit het hoofd! Hou me aanbevolen voor veranderingen:>)

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. De rest heb ik maar even voor je opgezocht…

    When the moon is in the seventh house
    and jupiter aligns with mars
    The peace will guide the planets and love will steer the stars

    this is the dawning of the age of aquarius
    the age of aquarius

    aquarius
    aquarius

    harmony and understanding
    sympathy and trust abounding
    no more falsehoods or derisions
    golden living dreams of visions
    mystic crystals revelations
    and the minds true liberation

    aquarius
    aquarius

    when the moon is in the seventh house
    and jupiter aligns with mars
    then peace will guide the planets
    and love will steer the stars

    this is the dawning of the age of aquarius
    the age of aquarius

    aquarius
    aquarius

    liefs Indi

    Beantwoorden
  2. Zo zie je maar weer…..:>)

    )( Dank je Gootje

    Beantwoorden
  3. Ha, foto’s gelukt!

    Watermannen… ik heb er geen boek voor nodig gehad, ben er helemaal zelf achter gekomen dat zij een grote rol hebben gespeeld ik ook mijn! tweelingleven 🙂 Bijna alle belangrijke mannen uit mijn leven zijn/waren watermannen… toch typisch niewaar?

    groetjes!

    Beantwoorden
  4. Dacht ik het niet:>)

    Alweer een bewijs Marlis!

    Astrologie bewijst steeds zichzelf. Tenminste voor mij. Prachtig!

    Beantwoorden
  5. Als Maagd zijnde deel ik al bijna 20 jaar mijn leven met een waterman en ik moet zeggen, het is nooit saai 😉

    liefs

    Beantwoorden
  6. Hai Annette, in antwoord op je vraag, ik ben van 17 februari en ben nog net Watermanvrouw, al neig ik makkelijk naar de Vissen.

    Groetje vanaf de rug

    Beantwoorden
  7. Hmmm, ik heb werkelijk niets met watermannen of vrouwen. Dat zal komen omdat ik weegschaal ben.

    Beantwoorden
  8. Héé dan is mijn vriendin M. ook jarig. Mooie beschrijving!

    Ha, nog een luchtteken. Dat maakt het team compleet Dop:>)

    Beantwoorden
  9. Nee saai is het niet Dana…………vol van inslagen eigenlijk. God ik word nog een zeurdoos:>) Maar soms kan een mens niet alles vertellen al zou die dat wel graag willen.

    Who can hold an Aquarius in his hand……….

    Beantwoorden

Geef een reactie

